گروه های آموزشی به عنوان اصلی ترین زیر نظام دانشگاه ها نقش تعیین کننده ای در بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه ها دارند. فرایند بهبود کیفیت در گروه های آموزشی می تواند باعث رشد کیفی دانشگاه ها شود. به منظور اجرای فرایند بهبود کیفیت در دانشگاه گیلان دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه کارگاه آشنایی با فرایند تدوین برنامه بهبود کیفیت و ارزیابی درونی را صبح امروز24/6/98با حضور مدیران و چند تن از اعضای هیأت علمی چهار گروه آموزشی منتخب، شامل گروه های آموزشی مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، اقتصاد کشاورزی، علوم تربیتی و محیط زیست در سالن شورای دانشگاه برگزار کرد. در این کارگاه ضمن تبیین اهمیت ارزیابی درونی و برنامه محور بودن فعالیت های گروه های آموزشی حاضران با فرایند تدوین برنامه بهبود کیفیت و نحوه تعیین شاخصها و نشانگرهای ارزیابی آشنا شدند.